توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
دفع امواج مضر وای فای

دفع امواج مضر وای فای

امواج الکترومغناطیس، امروزه از طریق وای فای نیز در بیشتر فضای اطراف ما مانند خانه، محیط کار، بیمارستان ها، مدارس، مکان های تفریحی و… وجود دارد. از این رو در این مقاله دفع امواج مضر وای فای را مورد بررسی قرار داده ایم پس با همراه باشید.

امواج الکترومغناطیس وای فای و بیماری های ناشی از آن

امواج الکترومغناطیس از جنس حواس پنج گانه نیستند، بنابراین توجه انسان به آن ها بسیار پایین است.

علائم مزمن امواج الکترومغناطیس سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و… نشانه های اولیه اثر امواج بر انسان است. امواج الکترومغناطیس در بروز بیماری هایی مانند ناباروری زنان، ایجاد اختلال در رشد سلول ها، وارد کردن خطرات جدی به مغز کودکان، بی خوابی و…. نیز اثرگذار هستند.

عوامل موثر در بروز مشکلات ناشی از امواج وای فای 

امواج الکترومغناطیس وای فای، در فرکانس پایین منتشر می شوند. عواملی نظیر سن افراد، مدت زمان تماس با اشعه، سلامت اولیه افراد و … بطور قابل ملاحظه ای در بروز مشکلات ناشی از امواج موثر هستند.

امواج الکترومغناطیس وای فای و مسیریاب ها

استفاده از مسیریاب جدید در مودم ها که قابلیت کاهش فرکانس و انتقال امواج الکترومغناطیس را دارد. استفاده از این تکنولوژی می تواند قدرت امواج را تا ۲۰ بار نسبت به مقدار اولیه خود کاهش دهد.

استفاده از کاور محافظ به منظور دفع امواج مضر وای فای

به منظور دفع امواج مضر وای فای، استفاده از کاور های دارای الیاف نقره، تا ۹۹ درصد کاهش می یابند. امواج الکترومغناطیس توسط الیاف نقره موجود در کاور وای فای دفع می شوند. این الیاف قابلیت انعکاس امواج را دارند، در نتیجه از تابش و پخش امواج الکترومغناطیس در فضا جلوگیری می کنند.

دفع امواج مضر وای فای

استفاده از کابل های اتصال شبکه ای

امواج الکترومغناطیس از طریق کابل اتصال اینترنت دارای پراکندگی کمتری در محیط است. استفاده از این کابل ها یکی از روش های جایگزین وای فای می باشد.

قرار گیری در معرض یون های مثبت

امواج الکترومغناطیس ناشی از وای فای، یون های منفی بدن را افزایش می دهند. قرار گرفتن در معرض تولید کننده ی یون های مثبت می تواند اثرات و خطرات ناشی از وای فای را به مراتب کاهش دهد. ارتباط با زمین و طبیعت از این نوع منابع به شمار می آیند.

راه کار های پیشنهادی برای کاهش خطرات وای فای

  • دفع امواج مضر وای فای با استفاده از کاور وای فای که باعث کاهش ۹۹/۹۹ درصدی خطرات ناشی از آن می شود.
  • همچنین رعایت فاصله ایمن از منبع وای فای بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ایجاد فاصله حداقل یک متر و نیمی منبع وای فای تا گیرنده (لپ تاپ، موبایل و…) است.
  • خاموش کردن دستگاه وای فای به هنگام شب، همچنین استفاده از آن فقط در زمان های مورد نیاز از جمله روش ها محسوب می شود.
  • استفاده از محصولات ضد امواج شرکت سلامت سینا برای پوشش دهی ساختمان مانند برچسب شیشه ی ضد امواج، رنگ و کاغذ دیواری ضد امواج، کاور وای فای به منظور دفع امواج مضر وای فای و… .

منابع:

www.electricsense.com

www.smartmeterguard.com

https://techwellness.com