توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
آغاز همکاری شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با شرکت Swiss-Shield

آغاز همکاری شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با شرکت Swiss-Shield

علی زینلی مدیریت شرکت سلامت سینا در آبان ماه امسال ضمن بازدید از شرکت Swiss-Shield در کشور سوئیس از امکانات، تجهیزات و محصولات این شرکت که یکی از بزرگترین تولید کنندگان پارچه ها و منسوجات ضد امواج در سراسر دنیاست، بازدید کرد.
شرکت Swiss-Shield با قدمت بیش از ۱۵۰ سال، یکی از بزرگترین کمپانی های جهان در زمینه تولید نخ و البسه و منسوجات ضد امواج الکترومغناطیس است که با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته، محصولاتی با کارایی حفاظتی بالا در برابر امواج تا ۸۰ دسی بل را تولید می نماید. نخ های تولید شده توسط Swiss-Shield در شکل های مختلف همچون منسوجات خانگی، پوشاک، منسوجات نظامی و صنعتی عرضه می شود.

همکاری شرکت سلامت سینا؛ دکتر علی زینلی با شرکت سوئیس شیلد

در این بازدید، ضمن بررسی زمینه های همکاری، نمایندگی محصولات شرکت Swiss-Shield در ایران به شرکت سلامت سینا واگذار شد و آموزش و تبادل اطلاعات علمی و صنعتی مرتبط بین دو شرکت توسط کارشناسان و بخش R&D دو شرکت صورت پذیرفت. محصولات ضد امواج Swiss-Shield دارای بالاترین کیفیت و عملکرد از نظر جنس و ایمنی و کارایی بوده و دارای گواهینامه های بین المللی OEKO-100و OEKO-1000 برای محصولات نساجی که شامل استانداردهای تمام مراحل تولید الیاف، نخ، پارچه و ملزومات است می باشد. این منسوجات کاملاً با پوست سازگار بوده و علاوه بر سبکی و راحتی، تنفس پذیری بالایی دارند.