توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

آیا اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس واقعیت دارد؟ دکتر سیناترا بیان می کند قرار دادن پاهای برهنه روی زمین رادیکال های آزاد موجود در بدن خارج می شوند. اتصال با زمین مرطوب عملکرد سیستم عصبی بدن را بهبود می بخشد.

اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

چرا اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس مهم است؟

به طور کلی جریان الکتریکی AC در بدن کاهش می یابد. بدن یک هدایت کننده الکتریکی است که الکترون ها را از زمین دریافت می کند. هنگامی که بدن در کنار یک منبع الکتریکی قرار می گیرد به اصطلاح شارژ می شود. سرعت حرکت این الکترون ها به اندازه ای است که میدان های الکترومغناطیس با فرکانس پایین در حدود ۶۰ هرتز را متوقف می کند. مانند میدان های اطراف سیم های برق. اما در فرکانس های بالاتر بدن قدرت مقابله با میدان های الکترومغناطیس را ندارد. میدان هایی که از وای فای، موبایل، ماکروویو، دکل های برق و مخابرات و… تشکیل می شوند.

این در حالی است که بدن افراد دارای حساسیت الکترومغناطیسی (EHS) حساس تر است. زیرا در فرکانس های پایین هم توان کمتری برای مقابله با میدان های الکترومغناطیس دارد. به همین دلیل منابع مولد امواج الکترومغناطیس تهدید بزرگی در زندگی افراد EHS محسوب می شوند. افراد مبتلا به EHS در هنگام مکالمه، البته در اکثر مواقع علائم زیر را دارند:

  1. افزایش ضربان قلب، درد دندان و فک
  2. سردرد و سرگیجه عدم تمرکز و حالت تهوع
  3. خستگی مفرط، اختلالات خواب
  4. احساس گرما و سوزش در ناحیه صورت و سایر نواحی بدن
  5. خشکی تنفس، خارش چشم و…

از این رو اتصال با زمین به افراد مبتلا به EHS کمک بسیار بزرگی می کند. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با EHS  به اینجا مراجعه کنید.

چگونگی اتصال با زمین و دفع امواج الکترومغناطیس

هنگامی که پابرهنه راه می روید میلیون ها الکترون را در بدن برای سم زدایی می چرخانید. ویسکوزیته خون، عامل اصلی بیماری های قلبی عروقی است. تکرار بیشتر این عمل، خون را رقیق تر می کند. بنابراین می توان بیماری های سرطان، تومور مغزی، حمله قلبی و… را کاهش داد. در جریان خون سموم زیادی وجود دارد که خون را چسبناک و غلیظ می کند. هنگامی که پابرهنه روی مرطوب راه می روید، هدایت الکتریکی خوبی رخ می دهد. الکترون ها از زمین رادیکال های آزاد بدن را از طریق پوست می گیرند.

منابع:

https://www.electricsense.com/1861/using-earthing-to-combat-electromagnetic-pollution-my-review/

https://www.foodsmatter.com/es/management_treatment/articles/grounding-andre-fauteux-01-17.html