توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
حضور شرکت دانش بنیان سلامت سینا در نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر۲۰۱۷ در شنزن چین (CHTF)

حضور شرکت دانش بنیان توسعه فناوریهای نوین سلامت سینا در نمایشگاه بین المللی فناوری های برتر2017 در شنزن چین (CHTF)نمایشگاه فناوری های برترhigh tech چین (CHTF) از تاریخ ۲۵ الی ۳۰ آبان ماه در شهر شنزن کشور چین برگزار شد. این نمایشگاه یکی از بزرگترین و با نفوذ ترین نمایشگاه های علمی و فناوری در زمینه های مختلف مانند نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی های جدید سیستم¬های الکترونیک، زیست فناوری، حفاظت از محیط زیست و… می باشد. این نمایشگاه می تواند نقش مهمی در ارتقاء همکاری ها ومبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا را ایفا کند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای توسـعه صادرات و همکاری‌های علمی و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح بین‌المللی، برای سومین سال متوالی هیأتی متشکل از ۲۲ شرکت دانش‌بنیان را به نمایشگاه CHTF ۲۰۱۷ شنزن چین اعزام کرده است. با توجه به ثبت اختراعات و تلاشهای شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا مستقر در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه شریف، این شرکت توانسته به عنوان یکی از شرکت های منتخب نمونه در این نمایشگاه بین المللی حضور یابد.

محصولات مجموعه سلامت‌سینا نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت که منجر به عقد ۹ تفاهم نامه همکاری علمی ، صادرات فناوری و تولید مشترک محصول با مراکز علمی ، اقتصادی و دانشگاهی گردید.