توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
حضور شرکت سلامت سینا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

حضور شرکت سلامت سینا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

هجدهمین نمایشگاه بین الکللی صنعت ساختمان

نمایشگاه ایران کانفِیر (Iran Confair) یکی از مهمترین و معتبرترین رویدادهای ساختمان سازی در خاورمیانه محسوب می گردد که هر ساله در ایران برگزار می گردد. در سال ۹۷ نیز هجدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ های ۱۵ تا ۱۸ مرداد ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شد.

 هجدهمین نمایشگاه بین الملل صنعت ساختمان

در این رویداد بیش از ۱۰۰۰ شرکت داخلی و حدود ۲۰۰ شرکت خارجی از کشورهایی مثل ترکیه، چین، روسیه، ایتالیا، یونان، قبرس، فرانسه، بلژیک، ژاپن، آلمان، اسپانیا، کره جنوبی، امارات متحده عربی، سوئیس، فنلاند، استرالیا، سوئد، مالزی، انگلستان، آمریکا، پرتغال، نروژ، لهستان، ویتنام و هلند شرکت کردند. نمایشگاه بیش از ۶۰۰۰ نفر بازدیدکننده داشت.

 هجدهمین نمایشگاه بین الملل صنعت ساختمان

 شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا همچون سال های گذشته در این رویداد شرکت کرده که با توجه به ارائه محصولات نوین و با تکنولوژی بالا مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

این شرکت دانش بنیان در قالب کلینیک امواج به ارائه محصولات ضد امواج و خدمات ایمن سازی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه می پردازد. رنگ ضد امواج، برچسب شیشه ضد امواج، کاغذ دیواری ضد امواج، لمینیت ضد امواج، نوار پروفیل پنجره ضد امواج و … از محصولات ارائه شده این شرکت بوده است. تکنولوژی مربوط به رنگ ضد امواج تنها در اختیار ۳ کشور پیشرفته دنیا می باشد که با تلاش و همت دانشمندان جوان ایرانی بومی سازی شده است و با کیفیت بهتر و قیمت پایینتر در اختیار هموطنانمان قرار گرفته است.