توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
دوره آموزشی ساختمان سازی با استفاده از فناوری های نوین در وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن

برگزاری دوره آموزشی ساختمان سازی با رویکرد استفاده از فناوری های نوین در جهت توسعه پایدار در وزارت راه و شهر سازی سازمان ملی زمین و مسکنروز سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ دوره آموزشی ساختمان سازی با رویکرد استفاده از فناوری های نوین در جهت توسعه پایدار در وزارت راه و شهر سازی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

هدف از برگزاری این دوره آشنایی شرکت کنندگان با مصالح جدید و تکنیک های نوین در جهت بکارگیری آنها در پروژه های ساختمانی جدید بود. یکی از موضوعات اصلی این دوره تاثیر امواج الکترومغناطیس بر سلامت انسان و اهمیت به کارگیری راهکارهای محافظتی در جهت ایمن سازی ساختمان ها در برابر این امواج اعم از منازل و محیط کار بوده است. در این راستا جناب آقای دکتر نظری عضو مرکز پژوهشی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه شریف و آقای دکتر زینلی مدیر عامل شرکت دانش بنیان سلامت سینا به ارائه مطالبی در این زمینه پرداختند که مورد استقبال متخصصین این حوزه قرار گرفت.

همچنین استفاده از مصالح قابل بازیافت، لزوم ایمن سازی ساختمان ها در برابر آتش سوزی، بهسازی لرزه ای ساختمان ها و انتخاب روش بهینه تاسیسات مکانیکی و تهویه از دیگر موضوعات مورد بررسی این دوره آموزشی دو روزه بوده است.

منبع:

وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن