توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
حضور شرکت سلامت سینا درنمایشگاه دائمی فناوری نانوتکنولوژی ایران در چین (INCC) واقع در پارک صنعتی سوچو

حضور شرکت سلامت سینا (کلینیک امواج) درنمایشگاه دائمی فناوری نانوتکنولوژی ایران در چین (INCC) واقع در پارک صنعتی سوچو

هفت شرکت ایرانی فعال در حوزه‌ی فناوری‌ نانو محصولات و توانمندی خود را در نمایشگاه فناوری‌ نانو شانگهای در چین عرضه کردند. با توجه به اهمیت آلودگی امواج الکترومغناطیس و ایمن سازی ساختمان ها در برابر این آلودگی نوین، شرکت سلامت سینا نیز تحت عنوان کلینیک امواج (Wavesclinic) در میان این هفت شرکت قرار داشت و به ارائه رنگ نانویی ضد امواج با برند تجاری مای شیلد (my shield) پرداخت.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هفت شرکت فناور ایرانی نانو محصولات و توانمندی خود را در نمایشگاه فناوری‌ نانوی شانگهای در چین عرضه کردند. این شرکت‌ها روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در نشستی که با حضور شرکت‌های چینی در پاویون ملی ایران در شهر شانگهای برگزار شد، توانمندی‌ها و محصولات خود را برای طرف چینی عرضه و معرفی نمودند تا فرصت‌های همکاری مشترک میان طرفین شناسایی شود.

این نمایشگاه با هدف توسعه همکاری بین ایران و چین در زمینه فناوری نانو برگزار شده است و با توجه به اینکه محصولات ضد امواج الکترومغناطیس کلینیک امواج بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت، امید می رود که از این پس فضای بهتری در عرصه صادرات این محصولات ایجاد شود.

این سومین حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه نانو شانگهای است. این نمایشگاه در سالیان گذشته، با توجه به تمرکز بر فناوری نانو بازدید کننده‌های بسیاری از سراسر چین پذیرا بوده ‌است. گفتنی است حضور شرکت‌های فناور ایرانی در سال‌های قبل در این نمایشگاه موجب عقد قرارداد تجاری میان این شرکت‌ها و شرکت‌های علاقه‌مند چینی شده‌است.

حضور شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا (کلینیک امواج) درنمایشگاه دائمی فناوری نانوتکنولوژی ایران در چین (INCC) واقع در پارک صنعتی سوچو