توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
رو نمایی از کالای خواب ضد امواج الکترومغناطیسی

کالای خواب ضد امواج الکترومغناطیسی توسط شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا مستقر در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

  • روبالشتی ضد امواج شبیه یک روبالشتی معمولی به نظر می رسد و دارای ساختار پارچه ای از جنس پنبه، قابل شستشو با ماشین لباسشویی(بدون سفید کننده!) و حاوی الیاف نقره ای فوق العاده ریز (که برای دیدن آنها نیاز به یک میکروسکوپ است) می¬باشد. هر لایه داخلی این روبالشتی باعث کاهش شدت امواج به میزان ~ ۹۰٪ شده و این روبالشتی دو لایه می باشد! این روبالشتی می تواند زیر یک روبالشتی معمولی مورد استفاده واقع شود.
  • ست خواب ضد امواج الکترومغناطیسی یکی دیگر از محصولات رونمایی شده است. پشه بندهای ضد امواج بسیار بزرگ هستند، اما گاهی اوقات نیاز به یک روش ایمن سازی قابل حمل، راحت با ظاهری ساده و “عادی” احتیاج است. ست خواب ضد امواج بهترین گزینه است و حفاظ مناسبی در برابر امواج الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی ( تضعیف بیش از ۹۰ درصد امواج تلفن همراه و سیگنال وای – فای) بوده و پارچه آن قابل شست و شو، با بافتی از الیاف پنبه حاوی فیبرهای مسی پوشش داده شده با نقره می باشد. الیاف مذکور فوق العاده ریز هستند که با چشم غیر مصلح قابل مشاهده نبوده در حالیکه به راحتی در زیر میکروسکوپ ظاهر می شوند. این ست تقریبا تا ۳۰ بار شستشو بدون از دست دادن عملکرد قابل استفاده است. با توجه به اینکه پتو یا لحاف میتواند داخل این پوشش ها واقع شود لذا در تابستان و زمستان با توجه به دما می توان پوشش ضد امواج مناسب را داشت که از مزایای این محصول است.
  • کیسه خواب ضد امواج محصول دیگری است که اگر می خواهید تجربه خواب شبانگاهی لذت بخشی را داشته باشید، می توانید از آن استفاده کنید. کیسه خواب شامل کیسه ای متشکل از متریال بازتابنده امواج الکترومغناطیسی فرکانس رادیویی است. پارچه پنبه ای Swiss Shield Wear یک حفاظ فوق العاده از جنس پنبه، مناسب برای البسه ضد امواج و Swiss Shield Daylite پارچه ای از جنس پلی استر سوئیسی، برای کلاه و سایر تجهیزات ضد امواج الکترومغناطیسی قابل استفاده است. پارچه کیسه خواب زیبا و سفید از جنس پنبه است و این ست پس از تا شدن به اندازه یک کتاب معمولی شده و به راحتی قابل حمل است. میزان تضعیف امواج تا فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز تا حدود dB22 گزارش شده و نیاز به زمین شدن الکتریکی ندارد.