توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
عضویت های سینا
عضویت ساختمان سبز امریکا
عضویت در ساختمان سبز امریکا

یکی از سازمان های مهم در امریکا که که در حوزه سلامت محل زندگی فعالیت می کند، انجمن خانه سبز ایالات متحده (united states green building council) یا به اختصار (USGBC) است. این انجمن فعالیت خود را از سال ۱۹۹۳ شروع کرده است. متخصصان محیط زیست، مهندسین ساختمان سازی، شهروندان مسئول، دبیران و دانش آموزان با این انجمن همکاری می کنند. مدرک (Leadership in Energy & Environmental Design) یا به اختصار LEED خانه سبز به پروژه های تجاری، سازمانی و مسکونی برای عملکرد سالم زیست محیط شان در ایالات متحده امریکا و خارج از آن اعطا می شود. شرکت نانو سینا به عنوان عضو این انجمن، با افتخار اعلام می دارد که از مشاوران حرفه ای و معتبر در زمینه بهبود بهداشت محل زندگی بهره جویند.

AARST-NRPP
انجمن حفاظت در برابر آلودگی رادون (AARST-NRPP)

متخصصین AARST-NRPP با بهره گیری از استانداردهای ملی امریکا ANSI و بهترین شیوه ها برای اندازه گیری و کاهش آلودگی رادون به سرپرستی انجمن رادون در مباحث علمی، ارتباطات و کاهش خطر رادون فعالیت می‌کنند. شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با هدف ایمن سازی منازل و ساختمان‌ها در برابر آلودگی‌های رادون، بخش مجزایی را برای تحقیق و تفحص و همچنین اندازه گیری رادون راه اندازی کرده است.

سازمان بیولوژی و اکولوژی ساختمان
عضویت در سازمان بیولوژی و اکولوژی ساختمان آمریکا

سازمان بیولوژی و اکولوژی ساختمان آمریکا در سال ۱۹۸۶ با هدف شناسایی آلودگی های مختلف در ساختمان و تدوین استانداردهای بیولوژی و اکولوژی برای رفع این آلودگی ها جهت تامین محیطی سالم برای زندگی، تاسیس گردید. از دیگر اقدامات این موسسه می توان به آموزش شیوه های حفاظتی و مشاوره جهت ایجاد یک فضای سالم برای افراد خانواده اشاره نمود. از آنجایی که یکی از عوامل تهدید کننده ی سلامت خانواده، امواج الکترومغناطیس می باشد، این سازمان تمرکز ویژه ای بر روی مضرات ناشی از این امواج داشته است. شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با هدف کاهش امواج الکترومغناطیس و اطلاع از آخرین تحقیقات به عمل آمده در این زمینه، عضویت در این اجمن را اخذ نموده است.

انجمن حفاظت در برابر اشعه کانادا
عضویت در انجمن حفاظت در برابر اشعه کانادا

انجمن حفاظت در برابر اشعه کانادا شامل دانشمندان، متخصصان، صاحب نظران و بیش از ۲۰۰۰۰ عضو از ۶۰ کشور در زمینه ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس می باشد که با هدف افزایش آگاهی مردم و ایجاد بستر مناسب تحقیقاتی، تاسیس گردید. از دیگر اهداف این سازمان می توان به تبادل اطلاعات در رابطه با حفاظت در برابر اشعه، انتشار مقالات علمی و تخصصی در این حوزه را اشاره نمود. شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با عضویت و تبادل اطلاعات با این انجمن، توانسته ارتباط مؤثری در زمینه دانش حفاظت در برابر اشعه کسب نموده و اطلاعات خود را با استانداردهای جهانی، بروز کند.

مایکروویو نیوز
مایکروویو نیوز

بیش از ۳۰ سال است که مایکروویو نیوز تاثیرات محیطی و سلامتی میدان های مغناطیسی را گزارش میدهد. این سایت به عنوان یک منبع بی طرف در این زمینه شناخته می شود. ماکروویو نیوز تمام طیف الکترومغناطیس غیر یونیزاسیون را، با تمرکز ویژه بر روی تلفن های همراه و خطوط نیرو، و همچنین رادارها و برج های رادیویی در بر می گیرد.

اتحادیه بین المللی EMF
اتحادیه بین المللی EMF

اتحادیه بین المللی EMF به صورت مستقل و با حضور کارشناسان علمی تجربی در فرآیندهای زندگی با تمرکز بر روی سلامت فعالیت می کند. کارشناسان طیف گسترده ای از علوم بیولوژی، فیزیک، پزشکی و اپیدیمیولوژی را در مقیاس الکترون و مولکول تا سلول های زنده، بافت ها و عملکرد سیستم های گوناگون بدن را تحت پوشش قرار می دهند. آن ها به صورت جهانی بر روی مشکلات بیولوژیکی مشاهده شده ناشی از مجاورت تابش غیر یونیزاسیون تحقیق کرده و به بررسی تهدید سلامت جامعه ی ناشی از پرتوگیری طولانی مدت می پردازند.

شرکت‌های دانش‌بنیان با اخذ تأییدیه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های موجود در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و اعضای هیات علمی آن‌ها و تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایجاد شده‌اند.
تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

شرکت‌های دانش‌بنیان با اخذ تأییدیه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌ ها و توانایی‌ های موجود در دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری و اعضای هیات علمی آن‌ ها و تحقق اهداف برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ایجاد شده‌اند.

انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران
انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران

انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران به همت جمعی از محققین و متخصصین حفاظت در برابر اشعه، با هدف گسترش و ارتقاء دانش و فنون حفاظت در برابر اشعه و پرورش نیروهای متخصص در جهت حفاظت مردم و محیط زیست در مقابل اثرات زیانبار پرتوهای یون ساز و غیر یون ساز در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود. از آن جایی که مهم ترین هدف شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا، ایجاد محیطی ایمن از امواج می باشد، به منظور حفاظت مردم از این امواج، عضویت در این انجمن را اخذ نموده است.

انجمن بیو تکنولوژی ایران
انجمن بیو تکنولوژی ایران

انجمن بیو تکنولوژی ایران با بهره گیری از توان فکری و عملی متخصصین بیوتکنولوژی کشور در سال ۱۳۷۶ به ثبت رسید. از جمله برنامه های این انجمن می توان به فرهنگ سازی جهت بهره مندی از فناوری های زیستی در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و ایجاد هم افزایی از طریق برقراری ارتباط بین متخصصین، مجامع و دستگاه های مرتبط در داخل و خارج از کشور نام برد. از این رو شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا برای ارتباط هرچه بیشتر با دانش جدید در حوزه بیوتکنولوژی و دانشمندان این علم، عضویت در این انجمن را اخذ نموده است.

انجمن ایمنی زیستی ایران
انجمن ایمنی زیستی ایران

انجمن ایمنی زیستی ایران به منظور گسترش و پیشبرد ایمنی زیستی و ارتقای این فناوری و توسعه کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزش و پژوهش در زمینه های مربوط به ایمنی زیستی، با همکاری متخصصین در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت نمود. از آنجایی که امواج الکترومغناطیس یکی از عوامل خطر زا در زمینه ایمنی زیستی جامعه می باشد، شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا با عضویت در این انجمن، در صدد ایجاد محیطی ایمن و عاری از هرگونه امواج می باشد.

انجمن ژنتیک ایران
انجمن ژنتیک ایران

انجمن ژنتیک ایران در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی تاسیس شد. از اهداف این سازمان می توان به اطلاع رسانی و ارائه آموزش عمومی در مورد مسائل ژنتیکی و ایجاد تشکل های حمایتی برای بیماری های ژنتیکی نام برد. از آنجایی که امواج الکترومغناطیس، تاثیر مستقیم بر روی DNA داشته و اختلالات ژنتیکی را بر روی جنین پدید می آورد، شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا برای دستیابی به آخرین تحقیقات متخصصین ژنتیک، عضویت در این انجمن را اخذ نموده است.

انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران
انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران

با برگزاری اولین گردهمایی متخصصین آموزش بهداشت کشور در شهر همدان در تاریخ ۱۳۷۶/۰۴/۱۰ و تصویب پیش نویس اساسنامه انجمن در اولین جلسه مجمع عمومی انجمن در تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۱۲ ،انجمن علمی آموزش بهداشت ایران به منظور ارتقاء علمی رشته و افزایش ارائه خدمات کمی و کیفی به جامعه در ابعاد آموزشی و پژوهشی، با مجوز کمیسیون انجمن های علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۱۳۷۷/۱۱/۲۰ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نمود.

انجمن بیوالکترومغناطیس اروپا (EBEA)
انجمن بیوالکترومغناطیس اروپا (EBEA)

انجمن بیوالکترومغناطیس اروپا (EBEA)، یک انجمن علمی غیرانتفاعی است که در سال ۱۹۸۹ توسط دانشمندانی از کشورهای مختلف اروپا پایه گذاری شد. اهداف اصلی این انجمن عبارتند از:

  • ترویج برای توسعه ی بیوالکترومغناطیس در اروپا
  • تشویق به تبادل روش شناسی و نتایج مرتبط با بیوالکترومغناطیس، تسهیل همکاری بین دانشمندان متخصص اروپایی در رشته های مختلف و همچنین محققین سایر کشورهای جهان
  • ارائه ی اطلاعات علمی قابل اعتماد در مورد پیشرفت های جدید در عرصه ی این علم نوپا
  • اطلاع رسانی در مورد خطرات احتمالی و بیماری های ناشی از منابع الکترومغناطیسی در محیط کار، محیط داخلی و یا به طور کلی در محیط های عمومی.

فعالیت های اصلی این سازمان نیز به صورت زیر می باشد:

  • ساماندهی کنگره ی علمی
  • ساماندهی نشست مشترک سالانه ی انجمن بیوالکترومغناطیس اروپا و انجمن بیوالکترومغناطیس
  • همکاری در ساماندهی مدرسه ی بیوالکترومغناطیس Erice اروپا در ایتالیا از سال ۲۰۰۴