توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
مشخصات کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

مشخصات کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس یکی از انبوه محصولات ضد امواج شرکت دانش بنیان سلامت سینا می باشد. استفاده از این محصولات ایمنی شما و خانودتان را در خانه و محیط کار در برابر خطر و مضرات امواج تضمین می کند.

استفاده از کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس علاوه بر کاهش امواج الکترومغناطیس و بالا بردن ایمنی شما، ظاهی جذاب و دلنشین متناسب تمام سلیقه ها را ایجاد می کند.

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

مزایا:

  1. کاهش امواج الکترومغناطیس در بازه ی ۳۰۰ مگا هرتز تا ۳۰ گیگا هرتز با راندمان ۵۴ دسی بل (بیش از ۱۰۰ برابر).
  2. عدم استفاده از TVOC و HCHO مواد پلی اتیلن و رزین های مضر که در تولید بیشتر کاغذ دیواری ها معمول از آن استفاده می شود.
  3. جلوگیری از خروج و ورود امواج به محل مورد نظر و همچنین افزایش سیستم ایمنی وای فای.
  4.  عایق تبادل گرمایی جهت خروج و یا ورود گرما از طریق دیوارها.
  5. دارای طرح و ظاهر دلنشین و سازگار با محیط زیست.
  6. ضد آتش و کاهنده اثر پیشرفت شعله آتش.
  7. ضد آب و قابل شستشو.
  8. مقاوم در برابر خوردگی.
  9. سهولت نصب و عمر بالا (قبل از این محصول جهت ایزوله کردن دیوارها مجبور به استفاده از رنگ ضد امواج بوده که رنگ علاوه بر سختی اجرا دارای پایه کربنی و رنگ فقط مشکی بوده همچنین به دلیل اکسید شدن هر سال نیاز به تکرار داشته و در زمان نصب نیاز به نصب شبکه های ارت داشت که بعد ساخت کاغذ دیواری این موارد مرتفع گردید).
  10. تست شده در مرکز تحقیقات امواج الکترومغناطیس دانشگاه امبرکبیر ،اتاق آنتن دانشگاه تهران و آزمایشگاه سازگاری امواج کشور کره جنوبی – نتیجه: راندمان ۹۹ درصد.

 لازم به ذکر است علاوه بر کاغذ دیواری ضد امواج محصولاتی مانند رنگ ضد امواج، برچسب شیشه ی ضد امواج،کاور وای فای، منسوجات ضد امواج و… همه می توانند محیطی ایمن در برابر امواجی که در دنیای امروزی قابل کنترل نیستند را ایجاد کنند.