توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
مقدار امواج الکترومغناطیس منتشر شده از ماکروویو و بیماری های چشمی

مقدار امواج الکترومغناطیس منتشر شده از ماکروویو

بیماری های چشمی در اثر وجود امواج الکترومغناطیس بوجود آمده و یا تشدید می شوند. مقدار امواج الکترومغناطیس منتشر شده از ماکروویو در محدوده رادیویی با قدرت ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳ گیگا هرتز هستند. انرژی جذب شده در محدوده ی استاندارد (SAR) ماکروویو برای انسان، وات بر کیلوگرم بافت انسانی می باشد. آسیب های بسیار جدی از امواج الکترومغناطیس ماکروویو به سلول ها و بافت های بدن انسانی وارد می شود.

تمام وسایل برقی مانند ماکروویو، میدان الکترومغناطیسی با قدرت ۶۰ هرتز را تولید می کنند. در این مقاله مباحث زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • نشت امواج الکترومغناطیس ماکروویو
  • امواج الکترومغناطیس ماکروویو و بیماری های چشمی و آب مروارید
  • اثر امواج ماکروویو بر غذا
  • امواج الکترومغناطیس ماکروویو و اثر آن بر شیر مادر

نشت امواج الکترومغناطیس ماکروویو

مقدار امواج الکترومغناطیس منتشر شده از ماکروویو به حدی خطرناک هستند که سازمان غذا و داروی جهانی (FDA)، مقدار مشخصی برای تولید کنندگان در نظر می گیرد. انرژی امواج الکترومغناطیس درون ماکروویو برابر با ۴۵/۲ میلیارد هرتز است. مطالعات نشان داده که فرکانس های بالای ۱۰ هرتز به طور مستقیم سلول و بافت های انسانی را دچار آسیب های جدی می کند و بیماری های چشمی را نیز منجر می شود.

امواج الکترومغناطیس ماکروویو و بیماری های چشمی و آب مروارید

مقدار امواج الکترومغناطیس منتشر شده از ماکروویو آسیب های جبران ناپذیری به چشم وارد می کنند. بیماری های چشمی نسبت به امواج بسیار حساس هستند. نداشتن رگ های خونی برای انتقال گرما و سلول های استرس بر خلاف دیگر بافت های انسانی، چشم ها را بسیار آسیب پذیر می کند.

در اوایل سال ۱۹۵۰ مطالعات Hirsch  و  Parkerدر رابطه با آب مروارید و ماکروویو انجام شد. طبق تحقیقات انجام شده کارگران در معرض تابش امواج الکترومغناطیس ماکروویو دچار بیماری چشمی آب مروارید بودند.

اثر امواج ماکروویو بر غذا

امواج الکترومغناطیس ماکروویو قطبیت نیروهای متناوب ماکروویو را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهند. این اتفاق باعث بوجود آمدن اصطکاک شدیدی در آب موجود در غذا می شود و مولکول های آب دچار ارتعاش و حرکت شدیدی می شوند.

امواج الکترومغناطیس پیوند های شیمیایی و مولکولی را از هم جدا می کند همچنین باعث جدا شدن اتم ها می شود که باعث به هم خوردن ساختار های بیوشیمایی مواد غذایی مورد نیاز بدن نیز می شود.

طبق تحقیقات هانس هارتل دانشمند سوئیسی به روی خون افرادی که غذای پخته شده در ماکروویو را خورده اند، نشان داد که مواد مغذی در خونشان وجود ندارد و مولکول های غذا تجزیه شده اند. هنگامی که امواج الکترومغناطیس ماکروویو مولکول های غذا را از بین می برند، ترکیبات مضر جدیدی (ترکیبات رادیولیتیک) به وجود می آیند. این ترکیبات به روش های مختلفی به روی بدن آسیب می رسانند.

مصرف سبزیجات پخته شده در ماکروویو اثرات زیر را به دنبال دارد:

  • سطح کلسترول به سرعت افزایش می باید.
  • هموگلوبین به شدت کاهش می یابد.
  • کاهش شدید لنفوسیت ها (سلول های سفید خون) را به دنبال دارد.
  • افزایش استرس (افزایش لکوسیت ها: افزایش این سلول می تواند مسمومیت ها و آسیب های سلولی زیادی را به دنبال داشته باشد). 

ضعف در مواد غذایی که باید به بدن برسد منجر به ضعف سیستم ایمنی بدن می شود. بافت ها و سلول ها آسیب می بینند که

امواج الکترومغناطیس ماکروویو و اثر آن بر شیر مادر

طبق آزمایشات انجام شده در سال ۱۹۹۲ به روی شیر مادرانی که در معرض امواج الکترومغناطیس ماکروویو قرار دارند نشان داده شد که:

  • امواج الکترومغناطیس باعث کاهش فعالیت لیزوزیم (باعث افزایش ایمنی بدن در برابر میکروب های مهاجم می شود) می شوند.
  • سطح ترشح آنتی بادی های کلید به شدت کاهش می یابد.
  • آنتی بادی های  ایمنوگلوبین A با گرم شدن شیرناشی از امواج الکترومغناطیس ماکروویو، قدرت خود را تا ۹۶ درصد در برابر باکتری های مهاجم از دست می دهد.

همچنین طبق مطالعات انجام شده در مجله پزشکی The Lancet، نشان داده شد که قرار گیری ۱۰ دقیقه ای نوزادان در برابر امواج الکترومغناطیس ماکروویو، باعث تغییر در ساختار اسید آمینه می شود که اختلالات عملکردی، ایمنی و ساختاری را به وجود می آرود.

با توجه به تحقیقات گسترده شرکت دانش بنیان سلامت سینا واقع در پارک علم و فن آوری شریف، همگام با دانشمندان برجسته دنیا در کشورهای پیشرفته و مطرح، با استفاده از محصولات مختلف با روش هایی ساده مانند رنگ و پرده ی ضد امواج الکترومغناطیس، کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس، کاور وای فای، منسوجات ضد امواج الکترومغناطیس مانند لباس زیر آقایان و تی شرت های بارداری و به راحتی می توان فضایی امن در خانه و محیط کار برای افزایش سلامتی خود و خانوادتان داشته باشید.

منابع:

https://bit.ly/29X9dqj