توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
پشه بند ضد امواج الکترومغناطیس مای شیلد

پشه بند ضد امواج طرح نوزاد

تلفن ‌های همراه و بی‌سیم، آنتن‌ ها و دکل‌ های مخابراتی، مودم‌ ها و ابزارهای وای فای هر روز بیشتر و بیشتر می‌شوند و سلامت روانی، عصبی، رفتاری و حتی ایمنی ما را دست خوش تغییر می‌کنند. این تغییرات که عموماً اثرات منفی را با خود به دنبال دارند سبب ساز مشکلات عدیده‌ای می‌شوند. هجوم بیست و چهار ساعته امواج مضر الکترومغناطیس در دنیای الکترونیک امروز سبب می شود تا بیشتر به محافظت از خود بیاندیشیم و دغدغه خلاص شدن از این امواج را داشته باشیم. یکی از این محصولات که خوابی راحت و آرام توأم با آسایش و عاری از سردرد و مشکلات و اختلالات خواب ناشی از امواج الکترومغناطیس را فراهم می‌کند، پشه بند ضد امواج است.
این محصول مناسب نوزادی تا سن ۳ سالگی این محصول محل خواب شما را از تابش امواج الکترومغناطیسی مضر محافظت نموده و بهترین شرایط را برای خواب آرام و سالم شما فراهم می‌آورد.

  1. ۹۹ درصد کاهش عبور امواج الکترومغناطیس تا بازه ۲گیگاهرتز
  2. قابل شستشو
  3. قابل حمل
  4. نصب سریع و آسان

 


توضیحات

پیشگیری همیشه بهتر از درمان است؛ لذا ضرورت دارد که در مقابل امواج مضر الکترومغناطیسی از بدن و اعصاب خود محافظت کنیم. تأثیرات خارجی تابش های الکترومغناطیسی بسیار شدید هستند و در دراز مدت اثراتی روی سلامت، سیستم ایمنی، سیستم عصبی، حافظه و سیستم تولیدمثل و همچنین روی رشد کودکان و اختلالات هورمونی و معلولیت آن ها به تاثیر می گذارد. یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از نوزادان در مقابل آلودگی امواج الکترومغناطیس، استفاده از پشه بند ضد امواج طرح نوزاد است که تا حد زیادی مواجهه نوزادان با امواج الکترومغناطیس محیطی را کاهش می دهد. پشه بند ضد امواج طرح نوزاد، از منسوجات Swiss Shield با کارایی حفاظتی ۲۵ دسی بل در فرکانس ۱ گیگاهرتز استفاده شده است. برای پیشگیری از اثرات جبران ناپذیر تابش های الکترومغناطیس که هرروزه در معرضشان هستیم، توصیه می شود تا از خدمات تخصصی مشاوره شرکت نانوسینا استفاده نمایید.

نکته: به دلیل اینکه امواج الکترومغناطیس اثرات و نفوذ بیشتری بر روی بدن نوزادان دارد، پشه بند ضد امواج طرح نوزاد می تواند محیط عاری از امواج الکترومغناطیس برای نوزاد را فراهم سازد.