توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
اثر امواج الکترومغناطیس بر بیماری دیابت

امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت

رابطه ی امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت توسط محققان برجسته در سطح جهان به یک واقعیت تبدیل شده است. امواج الکترومغناطیس در دو فرکانس بالا و پایین سلامت افراد را برای بیماری دیابت به خطر می اندازند.

طبق مطالعات اخیر، امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت نوع ۱ در کودکان زیر ۱۰ سال، در ۱۵ سال گذشته دو برابر شده است. دیابت نوع ۱ وابسته به انسولین است. یک بیماری خود ایمنی که ناشی از بیش فعالی سیستم ایمنی بدن است.

رابطه ی امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت در نتیجه ی اثر امواج بر عملکرد پانکراس است و بدن نمی تواند سطح قند خون (گلیسمی) را کنترل کند.

قرار گیری در معرض امواج ماکروویو مخصوصا در طول شب به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش حرکت های ریز پانکراس و انباشتگی مخاط و گرفتگی بافت می شود.

دیابت یک بیماری بسیار خطرناک است که ممکن است روزانه به چند نوبت تزریق انسولین نیاز داشته باشد. بنابراین این نوع از بیماری می تواند به بافت هایی نظیر چشم، اعصاب، قلب و… اثر بگذارد.

اثر امواج الکترومغناطیس بر دیابت

آزمایشات انجام گرفته در رابطه با امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت

طبق مطالعات دکتر مگدا هاوس استاد علوم زیست محیطی کانادا، افزایش میزان رابطه ی امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت اثبات شده است.

طبق آزمایشات انجام گرفته توسط این محقق، میزان قند خون افراد دیابتی هنگام قرار گیری در معرض منبع امواج الکترومغناطیس افزایش می یابد. تاثیر امواج الکترومغناطیس بر دیابت به طور مستقیم و بلافاصله قابل اندازه گیری است. بنابراین یک بیمار دیابتی که در معرض امواج ماکروویو قرار گرفته است باید به میزان قابل توجه ای انسولین خود را افزایش دهد.

بدن انسان یک سیستم بیو مغناطیس است. به همین منظور همیشه به یک محیط امن و عاری از هرگونه آلودگی الکترومغناطیس نیازمند است. هرچه بدن بیشتر در معرض آلودگی امواج الکترومغناطیس قرار بگیرد، سیستم ایمنی ضعیف تری خواهد داشت. بدن بطور طبیعی کار نمی کند و سیستم غدد درون ریز به شدت مختل می شود.

راه کارهای پیشنهادی

شرکت دانش بنیان سلامت سینا واقع در پارک علم و فن آوری دانشگاه صنعتی شریف با رویکردی جدید و در نظر گرفتن سلامت افراد را در برابر امواج الکترومغناطیس در نظر گرفته است. محصولات ضد امواج شرکت سلامت سینا با تنوع بالایی در محصولات ساختمانی همراه است. می توانید از کاغذ دیواری و رنگ ضد امواج، برچسب شیشه ی ضد امواج، کاور وای فای، لباس بارداری ضد امواج، لباس نوزاد ضد امواج و… برای بالا بردن سلامتی خود و خانوادتان در رابطه با امواج الکترومغناطیس و بیماری دیابت با کاهش ۹۹/۹۶ درصدی امواج الکترومغناطیس رادیویی و ماکروویو استفاده کنید.

منابع:

Scientific publications Bioelectromagnetics, “An Extremely Low Frequency Magnetic Field Attenuates Insulin Secretion From the Insulinoma Cell Line, RIN-m”

 

Biomed Expert: Bioelectromagnetics, “Exposure to extremely low frequency magnetic fields affects insulin-secreting cells”