توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
امواج الکترومغناطیس منتشر شده از کنتورهای هوشمند!

کنتورهای هوشمند

امواج الکترومغناطیس از دستگاه های هوشمند اندازه گیری برق، آب، گاز و… انتشار می یابند. استفاده از این دستگاه ها باعث شده همانند آنالوگ های قدیمی کارمندان نیازی به خواندن اعداد و ارقام برای میزان مصرفی نداشته باشند.

نحوه ی عملکرد کنتورهای هوشمند

امواج  منتشر شده از این کنتورها در محدوده ی رادیویی و ماکروویو هستند. این دستگاه ها دارای صفحه ی هوشمند هستند. جمع آوری و انتقال اطلاعات به صورت بی سیم، از طریق دستگاه های هوشمند به نرم افزارهای اداری صورت می گیرد.

قدرت امواج منتشر شده از این دستگاه ها

امواجی که از کنتورهای هوشمند ساطع می شوند، ۱۶۰ برابر قدرت انباشتگی بیشتری دارند.

بیماری های رایج امواج الکترومغناطیس

امواج الکترومغناطیس بیماری هایی را که در زیر به آن ها اشاره شده باعث می شوند:

  • سرگیجه و سر درد
  • خون ریزی بینی
  • افزایش فشار خون
  • وزوز گوش
  • بی خوابی
  • تپش قلب
  • کمبود انرژی
  • کمبود حافظه و…

دستگاه های هوشمند و اختلال در سنتز اکسید نیتریک

امواج الکترومغناطیس اختلالاتی نظیرعملکرد ناقص سنتز اکسید نیتریک را دارا هستند. اکسید نیتریک نقش مهمی در بدن ایفا می کند. این ماده بر پلاکت های خون اثر می گذارد، لخته شدن را متوقف می کند، به عنوان یک رگ گشا در مویرگ های بینی نقش دارد.
عدم تعادل اکسید نیتریک باعث سردرد می شود. همچنین در تولید هیستامین در سلول های پوستی نیز دخالت دارد.
اکسید نیتریک در تنظیم جریان مایع خونی مغزی دخالت دارد. به گونه ای که در تنظیم اکسیژن رسانی توسط هموگلوبین در ارتفاعات اثرگذار است و ایجاد سردرد و حالت تهوع می کند.
امواج چرخه ی سرتونین را مختل می کند. در خواب، حرکات سریع چشم(REM) را با آنزیم استیل کولین استراز تنظیم می کند. تولید سرتونین نیازمند ملاتونین است، که امواج ماکروویو تولید این ماده را سرکوب می کنند. ملاتونین تنظیم کننده چرخه ی خواب است و حالت خواب را به وجود می آورد.

همچنین به عنوان یک جاذب رادیکال های آزاد فعالیت می کند. در نتیجه امواج  رادیکال های آزاد را زیاد می کنند. باعث تولید بیش از حد پروکسی نیتریت می شود که عامل اکسایشی بسیار قوی در بدن است.

بدن برای مقابله با این امر تولید انرژی (ATP) در میتوکندری را متوقف می کند. این عملکرد باعث ایجاد خستگی مزمن می شود.

امواج و اثرشان بر عملکرد اکسید نیتریک، به تنهایی باعث بروز مشکلات ذکر شده می شود. تاثیرات بیشتر آن در بدن در حال بررسی می باشد.
سازمان بهداشت جهانی کنتورهای هوشمند اندازه گیری را یکی از عوامل مهم سرطان اعلام کرده است. دلیل آن انتقال اطلاعات به صورت بی سیم است. وجود این دستگاه ها قابل کنترل نیستند و به راحتی بر حریم خصوصی دخالت دارند.

راه حل های مقابله با امواج الکترومغناطیس

با توجه به فراوانی دستگاه های هوشمند و عدم توانایی در کنترل آن ها بیماری ها و مشکلات ذکر شده هر روز بیشتر می شوند.
در تمام دنیا دولت ها و افراد هزینه های سنگینی را برای درمان متحمل می شوند، بنابراین دانشمندان براین آمدند که محصولاتی با خاصیت ضد امواج  را تولید کنند.
شرکت سلامت سینا با ارائه ی محصولات ضد امواج نظیر، رنگ ضد امواج، کاغذ دیواری ضد امواج، کاور وای فای ضد امواج، انواع منسوجات ضد امواج، برچسب شیشه ضد امواج، پشه بند ضد امواج و … برای مقابله با بیماری های ناشی از امواج الکترومغناطیس در تلاش است. استفاده از این محصولات سلامت شما در برابر امواج حفظ می کند.

منبع:

https://bit.ly/2P1r00f