توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار

امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار

امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار از منابع متعددی مانند تلفن همراه، لپ تاپ، مودم، دکل های برق و مخابرات و…می باشد که این امواج اختلالات بی شماری، مانند مشکلات رفتاری کودکان را باعث می شوند.

طبق مطالعات Yale، امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار که از جنین خود در برابر امواج الکترومغناطیس محافظت نکردند، رشد مغزی ناقص، بیش فعالی، نقص در حافظه و… می باشند.

دکتر هیل سیل تیلور متخصص غدد درون ریز و ناباروری زنان بیان کرد؛ تابش های رادیویی مشکلات جبران ناپذیری را به روی جنین و مادران باردار به وجود می آورد. مغز جنین به دلیل نارس بودن بسیار حساس بوده و به میزان قابل توجه ایی آسیب پذیر است.

حفظ فاصله ایمن از منابع انتشار امواج الکترومغناطیس جزو اولین راه کار های حفظ سلامتی می باشد.

منابع انتشار امواج الکترومغناطیس و نقص رشد مغزی

امواج الکترومغناطیس می توانند باعث سقط جنین شوند. جنین در ابتدا نسبت به اثرات محیطی بسیار حساس است. اندام های جنین در حال رشد است به همین دلیل نسبت به بزرگسالان بسیار حساس تر هستند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان در سراسر دنیا آسیب پذیری کودکان نسبت به بزرگسالان ۶۰ برابر است. به این دلیل که هنوز استخوان ها و بافت های محافظت کننده به طور کامل شکل نگرفته اند و در مراحل رشد خود می باشند، به شدت تحت تاثیر امواج قرار می گیرند. این اثر گذاری بیماری های مختلفی مانند موارد زیر را به دنبال دارد:

  • اختلال در حافظه و یادگیری
  • پرخاشگری
  • اوتیسم
  • بیش فعالی
  • ADHD
  • اختلال در صحبت کردن
  • بلوغ زودرس و…

لباس بارداری ضد امواج الکترومغناطیس

می دانیم که امواج الکترومغناطیس به راحتی از پوست عبور کرده و خود را به جنین می رسانند. همین امر باعث گردید تا محققین به فکر لباس های محافظ در برابر امواج الکترومغناطیس باشند. بنابراین اثرات امواج الکترومغناطیس بر زنان باردار توسط لباس های بارداری می تواند به شدت کاهش یابد.

استفاده از لباس هایی که در آن ها از الیاف نقره استفاده شده است می تواند سلامت جنین و مادر را تا ۹۹ درصد حفظ کند. این لباس ها از ناحیه گردن تا پایین کمر را باید بپوشانند تا جنین در برابر امواج الکترومغناطیس ایمن بماند.

تفاوت شکم بند و سارافون بارداری برای زنان باردار

شدت میدان الکترومغناطیس در لبه ها بیشتر است. و جنین را به شدت تحت تاثیر قرار می دهند.

امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار

الیاف نقره موجود در لباس های بارداری نه تنها از سلامت جنین در برابر امواج الکترومغناطیس محافظت می کند بلکه خواص آنتی باکتریالی، نیز دارد. همچنین بسیار منعطف و راحت می باشد. نسبت به تغییرات دمایی بدن بسیار مقاوم بوده و چون دارای الیاف نقره می باشد، حالت اولیه خود را حفظ می کند.

امواج الکترومغناطیس و اثرات آن بر زنان باردار مورد توجه محققین شرکت دانش بنیان سلامت سینا واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف قرار گرفته است. علاوه بر لباس های بارداری ضد امواج الکترومغناطیس و دیگر منسوجات ضد امواج، محصولاتی مختلفی مانند رنگ ضد امواج، کاغذ دیواری و پرده ضد امواج، کاور وای فای، برچسب شیشه ی ضد امواج الکترومغناطیس و … سلامت شما و جنین را تا ۹۹ درصد افزایش داده است.

منابع:

https://www.vesttech.com/4-reasons-why-expecting-mothers-need-emf-radiation-protection/