توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
اولین جشنواره شیر مادر با حضور شرکت سلامت سینا در شیراز برگزار شد.

شرکت سلامت سینا در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود، در روز یکشنبه ۱۲ آذرماه، با همکاری نمایندگی خود در استان فارس، در جشنواره شیر مادر که در شیراز برگزار گردید حضوری فعال یافت.

برگزار کنندگان این جشنواره دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کانون بانوان استانداری فارس، انجمن متخصصان کودکان و پزشکی قانونی استان فارس بودند و جشنواره نیز با حضور بیش از پانصد نفر از بانوان باردار و یا مادران شیرده در سالن مجتمع فرهنگی دانشگاه شیراز برگزار گردید.

اولین جشنواره شیر مادر با حضور شرکت سلامت سینا در شیراز برگزار شد.

این جشنواره با هدف آشنا سازی حضار با مزایای استفاده هرچه بیشتر از شیر مادر و نیز تشریح باید و نبایدهایی که در این خصوص مطرح است برگزار شد و شامل چند سخنرانی، نمایشگاه جانبی، اجرای برنامه های فرهنگی و نیز مسابقه و تقدیر از فعالان حوزه سلامت مادر و کودک بود.

آقای مهندس آذرپیرا، نماینده شرکت نانو سینا در استان فارس، یکی از سخنرانان این جشنواره بودند که در خصوص فناوریهای جدید و لزوم ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس به ایراد سخنرانی پرداختند و برای حضار نکات عملی را بیان کردند که بتوانند ضمن بهترین استفاده از وسایلی که منتشرکننده امواج الکترومغناطیسی می باشند، خود و عزیزانشان را از خطرات احتمالی مصون دارند.

از نکات برجسته دیگر، نمایش آخرین محصولات ایمنی ساز امواج الکترومغناطیسی شرکت سلامت سینا در نمایشگاه جنبی جشنواره بود که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین لازم به ذکر است که مسابقه این جشنواره که در بین حضار برگزار گردید توسط شرکت سلامت سینا طراحی شده بود و جوایز آن نیز به بیست نفر از برگزیدگان توسط همین شرکت اهدا شد.