توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
ایمنی بیماران قلبی و افراد دارای باطری در قلب با محصولات ضد امواج

الزامی بودن ایزوله­ سازی محیط زندگی برای بیماران قلبی؛ باطری قلب؛

با ارائه توضیحات علمی می‌توان بهتر درک کرد که چرا ایزولاسیون محیطی برای افرادی که جراحی قلب داشته‌اند و در معرض آلودگی امواج الکترومغناطیسی قرار می‌گیرند، ضروری است.

آلودگی الکترومغناطیسی به دلیل انتشار امواج الکترومغناطیسی از منابع ایجاد می‌شود. این منابع شامل تلفن‌های همراه، موبایل، تلفن بی سیم، دکل مخابراتی، رادیو، تلویزیون، کامپیوتر، میکروویو یا ماکروفر، وای­فای، اینترنت، سیستم­های بلوتوثی و دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هستند. همچنین، میدان‌های الکترومغناطیسی و میدان­ های الکتریکی ممکن است از شبکه‌های برق و سیستم‌های بی‌سیم ناشی شوند.

افرادی که جراحی قلب داشته‌اند، به دلیل وضعیت سلامتی­شان، در معرض خطرات بیشتری نسبت به سایر افراد هستند. در صورتی که این افراد به صورت دائمی در محیطی با آلودگی الکترومغناطیسی زیاد زندگی کنند، ممکن است با مشکلات سلامتی جدی روبرو شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که امواج الکترومغناطیسی ممکن است باعث بروز نارسایی قلبی شود و بر روی فعالیت قلب تأثیر منفی داشته باشد.

باتری قلب؛ باطری قلب

جراحی قلب و باطری قلب؛ تاثیر پذیری باتری قلب از آلودگی امواج موبایل و وای فای

عمل جراحی باتری گذاری در قلب به عنوان یک تکنولوژی پزشکی برای کنترل و مدیریت برخی از بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود. در این روش، یک دستگاه کوچک با باتری داخلی در ناحیه سینه شما کاشته می‌شود. این دستگاه شامل یک ترانس آمپول، الکترودهایی برای شناسایی ضربان قلب و یک باتری است.

هنگامی که قلب شما ضربان‌های خود را آغاز می‌کند، الکترودها به صورت بی‌سیم اطلاعات را به دستگاه ارسال می‌کنند. سپس دستگاه، اطلاعات را از الکترودها دریافت کرده و بر اساس آنها تصمیم می‌گیرد که آیا نیاز به برقراری ضربان قلب دارید یا خیر. اگر نیاز به برقراری ضربان قلب باشد، ترانس آمپول شروع به ایجاد یک تکانه الکتریکی تحریک کننده برای قلب شما می‌کند. این تحریک­ کننده می‌تواند قلب شما را به مدت مشخصی با سرعت ثابت و تحریک کند.

معرفی خدمات اندازه گیری آلودگی امواج و ایزوله سازی (شیلدینگ)

بنابراین، ایزولاسیون محیطی می‌تواند به عنوان یک راه حل موثر برای کاهش خطرات جانبی و بهداشتی مرتبط با آلودگی امواج الکترومغناطیسی در این افراد مورد استفاده قرار بگیرد. این روش شامل ایجاد محیطی با کاهش آلودگی الکترومغناطیسی در پیرامون ماست. خدمات اندازه گیری آلودگی امواج الکترومغناطیس محیط باید توسط کارشناسان این حوزه انجام شود. شرکت دانش ­بنیان توسعه فناوری­ های نوین سلامت سینا واقع در برج فناوری دانشگاه صنعتی شریف با سابقه ی بیش ۱۵ سال فعالیت در عرصه داخلی و برون مرزی در حوزه ایمنی در برابر امواج می­ باشد. خدمات اندازه گیری میزان آلودگی محیط یا به اصطلاح عامیانه تر میزان اشعه محیط با دستگاه های سنجش امواج انجام می شود که شرکت سلامت سینا به عنوان تنها شرکت معتبر در ایران این خدمات را انجام می دهد.

بعد از اندازه­ گیری میزان آلودگی، خدمات ایزوله سازی یا شیلدینگ توسط محصولات ضد امواج ساختمانی انجام می شود. این محصولات عبارتند از رنگ ضد امواج الکترومغناطیس مای شیلد، برچسب شیشه ضد امواج مای شیلد، کاغذ دیواری ضد امواج مای شیلد، پنل گچی ضد امواج مای شیلد و پوشش های فردی ضد امواج الکترومغناطیس مختلف نظیر نیم تنه ضد امواج مای شیلد مخصوص بانوان، شورت های ضد امواج الکترومغناطیس مخصوص آقایان و بانوان، تی شرت های بارداری ضد امواج الکترومغناطیس، تی شرت های ضد اشعه و ضد امواج ساده برای استفاده بانوان و آقایان برای استفاده های روزمره، کاور ضد امواج مودم وای فای، پد لپتاپ ضد امواج و گرمای مای شیلد برای مصارف طولانی مدت از لپتاپ، هدست یا هندزفری های هوا لوله که با نام دیگر هندزفری بادیگاردی نیز موجود می باشند و… از جمله محصولات ضد امواج در این عرصه هستند.

به همین دلیل، ایزولاسیون محیطی می‌تواند به عنوان یک راه حل موثر برای کاهش خطرات جانبی بهداشتی مرتبط با آلودگی الکترومغناطیسی در این افراد مورد استفاده قرار بگیرد. ایزوله سازی یا شیلدینگ امواج یکی از ساده ترین و امن ترین راه های ایمنی در برابر خطرهای پنهان اطراف ما هستند که نکته حائز اهمیت این است که با انجام شیلدینگ، هیچ گونه اختلالی در آنتن دهی موبایل بوجود نمی آید.

برای مشاوره رایگان با شماره های ثابت ۰۲۱۶۷۳۰۸۰۰۰ و یا شماره موبایل ۰۹۳۵۸۸۸۷۳۴۱ تماس حاصل فرمایید.