توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
اولین کارگاه سبک زندگی سالم،آگاهی از عوارض امواج الکترومغناطیس با حضور دانش آموزان در دانشگاه شریف

برگزاری اولین کارگاه سبک زندگی سالم، آگاهی از عوارض امواج الکترومغناطیس با حضور تعدادی از دانش آموزان علاقه مند و منتخب در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریفروز پنجشنبه مورخ ۱۱ آبان ۱۳۹۶ اولین دوره از سری دوره های آموزشی کمیته دانش آموزی سلامت و فناوری های نوین با موضوعیت “آگاهی از عوارض امواج الکترومغناطیس” در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. این کارگاه با همکاری گروه اجتماعی و گروه علوم انسانی کمیته ملی یونسکو و شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا برگزار شد.

دانش آموزان شرکت کننده در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرار داشتند و به آنها از سوی کمیته دانش آموزی، گواهینامه اعطا خواهد شد و می توانند سفیر سلامت در مدرسه، محیط خانواده های خود برای انتقال پیام سلامت شوند.

همچنین برای دانش آموزان عضو این کمیته دوره های تکمیلی دیگری هم در زمینه بهداشت امواج الکترومغناطیس و هم توانمندسازی دانش آموزان در مسئولیت های اجتماعی با محوریت هوش هیجانی، ذهن برتر، کارآفرینی و سبک زندگی سالم برگزار خواهد شد. مقالات منتخب دانش آموزانی که در این دوره ها آموزش می بینند، برای کنفرانسی که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، ارسال می گردد.

هدف شرکت دانش بنیان سلامت سینا آموزش دانش آموزان درخصوص زندگی سالم و چگونگی استفاده از تکنولوژی هایی نوین و استفاده سالم از فضای مجازی می باشد.

برای عضویت در این کمیته می توانید در کانال Sinastudents@ عضو شوید و با ادمین در ارتباط باشید.

این شرکت آمادگی برگزاری کارگاه های مشابه در تمام مناطق شهر تهران را دارا می باشد.

منبع:

پایگاه خبری زیست انلاین