توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
حضور شرکت دانش بنیان سلامت سینا در بیست ویکمین دوره از رویداد بین المللی نمایشگاه ایران هلث

حضور شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا در بیست ویکمین دوره از رویداد بین المللی نمایشگاه ایران هلث، ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ۹۷

بیست ویکمین دوره از رویداد بین المللی نمایشگاه ایران هلث، در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات مرتبط با بخش سلامت از ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید. شرکت توسعه فناوری های نوین سلامت سینا تحت عنوان کلینیک امواج به عنوان یکی از پیشگامان سلامت در عرصه ایمن سازی در برابر آلودگی های الکترومغناطیسی با نام تجاری مای شیلد (My Shield) در حوزه ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس، مورد استقبال پژوهشگران، تولیدکنندگان، فروشندگان و فعالان حوزه سلامت قرار گرفت.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث، با ۱۸ سال سابقه، به عنوان دومین رخداد بزرگ در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت در منطقه است که بصورت سالانه در حوزه سلامت و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اردیبهشت ماه هر سال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و سالانه بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از این نمایشگاه بازدید به عمل می آورند. این نمایشگاه فرصتی را فراهم می آورد تا فعالان این حوزه بتوانند ارتباط بهتری با مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی در سطح کشور برقرار کنند. به نمایش گذاشتن توانمندی های صنعت سلامت ایران، رونمایی از فناوری های روز دنیا، ارتقای توریسم درمانی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان نخبه و ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی، از جمله اهداف مدنظر جهت برگزاری نمایشگاه است.

امروزه با توجه به افزایش روزافزون ابزارهای دیجیتال، ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کلینیک امواج به عنوان جامع ترین مرکز خدمات رسانی در این حوزه با حضور در این نمایشگاه و همچنین شرکت در نشست های تجاری و کنفرانس ها و برنامه های جانبی، علاوه بر ارتقاء سطح دانش و آگاهی تولیدکنندگان و پژوهشگران، بستر مناسبی جهت آشنایی، تعامل و توسعه فعالان حوزه سلامت فراهم آورد.