توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
سیگنال اینترنت موبایل را به طرز شگفت انگیزی در اینجا ببینید!

عکاسی از نور سیگنال های اینترنت موبایل!

از طرفی موبایل های ما همیشه نمی توانند با قدرت بالا به اینترنت متصل شوند. پایین بودن قدرت سیگنال اینترنت وای فای و موبایل می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به سیستم بیولوژیکی بدن وارد کند. شعاع و قدرت انتشار سیگنال موبایل است که می تواند آسیب هایی مانند بی خوابی، سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و در بلند مدت مشکلات و بیماری های جدی تری مانند تومورهای مغزی را تشدید کند.

تقویت کننده های سیگنال اینترنت موبایل می توانند با مدل های مختلف دسترسی شما به اینترنت وجود دارند. تقویت کننده های آنتن موبایل مدل های مختلفی دارند که می توان از آن ها استفاده نمود. تقویت کننده تک باند، دو باند و سه باند از انواع مختلف این تقویت کننده می باشند. هر کدام از این دستگاه ها بسته به نوع مدل توان های متفاوتی دارند اما بطور کلی توان آن ها بین ۱۰ میلی وات تا ۱۰۰ وات است.

هنرمندی به نام Luis Hernan با استفاده از سیگنال های الکترومغناطیس مانند اینترنت موبایل نمایشی قابل مشاهده خلق کرده است. او با استفاده از برنامه ای که سیگنال های اینترنت موبایل را به نورهایی تشکیل شده از ۵ رنگ تبدیل می کند و عکاسی از تلفن همراه خود در حال دریافت و ارسال اطلاعات از طریق اینترنت موبایل، آثاری جالب و زیبا خلق کرده است. با توجه به رنگی بودن و زیبایی که در مرحله اول چشم گیر است، توجه داشته باشید که همین سیگنال ها همیشه همراه شما هستند و سلامتی شما را به شدت تهدید می کنند. تصور کنید چنین امواج و سیگنال هایی با تلفن همراه همیشه همراه شما هستند و منابع خارجی که مولد آلودگی امواج الکترومغناطیس هستند بر سلامتی شما اثر گذار هستند. بنابراین پیشنهاد می کنیم راه کار های ساده را از اینجا مطالعه کنید.

 

سیگنال موبایل

سیگنال اینترنت موبایل

سیگنال

اینترنت تلفن همراه

امواج الکترومغناطیس و سیگنال موبایل

اینترنت موبایل

میدان های ناشی از سیگنال موبایل

امواج و سیگنال موبایل

منبع:

www.mymodernmet.com