توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
هشتمین کنگره مرکز تحقیقات باروری و ناباروری

هشتمین کنگره مرکز تحقیقات باروری و ناباروری

در “همایش تازه های علمی باروری و ناباروری” سیاستگذاران، دانشمندان ، دانش پژوهان، پزشکان و متخصصین رشته های مختلف زنان، اورولوژی، داخلی، ارتوپدی، روماتولوژی، پزشکی اجتماعی، روانشناسی، روانپزشکی، مامایی، پرستاری، بیولوژی ، پاتولوژی، ایمونولوژی، ژنتیک، جنین شناسی، اپیدمیولوژی، آنکولوژی، تغذیه، طب سالمندان، طب تولیدمثل، بهداشت باروری، بهداشت خانواده و …. گرد هم آمدند تا نسبت به جوانب مختلف تازه های باروری و ناباروری و ارائه مقالات و سخنرانی ها و پانل ها و طراحی مداخلات مناسب، برای اقدامات و راهکارهای مناسب پیشگیری، درمان و توانبخشی به بحث و تبادل نظر بپردازند. در این راستا شرکت سلامت سینا با شرکت در این کنگره مقاله ای را با عنوان “بررسی عوارض امواج الکترومغناطیس روی باروری و تولید مثل و شیوه های ایمن سازی” به نگارش درآورد که در کنگره IRHRC 2015 مورد پذیرش قرار گرفت.

بررسی عوارض امواج الکترومغناطیس روی باروری و تولید مثل و شیوه های ایمن سازی

در این به مقاله به پیشرفت های جامعه مدرن و پیشرفت تکنولوزی و استفاده از وسایل الکتریکی در زندگی روزمره و کاربردهای گسترده ای که در ارتباطات، انتقال داده ها و صنعت دارند اشاره شده و منابع جدیدی از میدان های الکترومغناطیس و تابش های رادیوفرکانسی که باعث بوجود آمدن طیف جدیدی از آلاینده ها و نگرانی های جدی درمورد اثرات نامطلوب آنها روی سیستم بیولوژیکی شده است مورد بررسی قرار گرفته اند. تاکنون تحقیقات زیادی بر روی تاثیر این امواج بر بافت های مختلف بدن انسان صورت گرقته است. یکی از نگران کننده ترین آنها، مضرات این امواج بر روی قدرت باروری انسان می باشد که می تواند در مورد هر دو جنس زن ومرد بصورت تاثیر بر میزان تولید، تحرک وعملکرد اسپرم و تخمک نمود پیدا کند.

همچنین در این کنفرانس پزشکان و محققین در زمینه باروری و تولیدمثل حضور چشمگیری داشتند و غرفه شرکت سلامت سینا با استقبال خوبی مواجه شد. بسیاری از پزشکان و متخصصان مامایی ابراز علاقه مندی نمودند تا با همکاری با شرکت به منظور افزایش آگاهی عمومی خانواده ها و زنان باردار در زمینه اثرات جبران تابش های الکترومغناطیس بر سلامت جنین و سقط جنین و ناباروری در مسیر سلامت هرچه بیشتر نسل آینده اطلاع رسانی کنند. همچنین لباس های بارداری و لباس زیر مردان به ترتیب جهت ایمنی جنین و مادر در دوران بارداری و محافظت از دستگاه تناسلی برای اولین بار در این نمایشگاه معرفی و ارائه گردیدند.

غرقه سلامت سینا در هشتمین کنگره باروری و ناباروری