توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس برای چه مکانی؟

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس برای چه مکانی؟

زندگی امروزه ما با امواج آمیخته شده است. پیشرفت تکنولوژی بی سیم میزان این امواج را بیشتر می کند. ارائه ی محصولات ضد امواج برای مکان های مختلف به منظور افزایش ایمنی توصیه می شود.

  •  مکان های حساس مانند بیمارستان ها و بخش های خاص مانند قلب، کودکان، مراقبت های ویژه و… که نیاز به مراقبت های خاص دارند.  همچنین می توان در هر بیمارستان اتاق های خاصی را ایمن نمود تا بیمارانی که نیاز شدید به مراقبت دارند از آن استفاده کنند.
  •  گزینه ی بعدی مدارس هستند. جمعیت بالایی از کودکان در سنین مختلف در آن وقت زیادی را در مدارس می گذرانند. با توجه به حساسیت بیشتر افراد در سنین پایین نسبت به امواج، با ایجاد فضایی زیبا و دلنشین توسط کاغذ دیواری ضد امواج انتخاب هوشمندانه ای است.
  • استفاده مهد کودک ها از این تکنولوژی می تواند در سلامتی جامعه بسیار موثر باشد. والدین با مشغله های کاری امروزی کودکان خود را ساعت ها به مهد کودک ها منتقل می کنند. بنابراین مهد کودک ها پاسخ دیگری به سوال کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس برای چه مکانی؟ است.

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

  • بیماری EHS یا همان حساسیت های الکترومغناطیس در کشورهای پیشرفته رو به افزایش است. بنابراین تمام گزینه های ذکر شده در بالا، هدف امواج الکترومغناطیس قرار گرفته اند.

محصولاتی نظیر رنگ ضد امواج، برچسب شیشه ی ضد امواج، کاور وای فای،منسوجات ضد امواج مانند لباس بارداری ضد امواج و… نمونه ای کوچک از محصولات متنوع شرکت دانش بنیان سلامت سینا می باشند.