توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

اگر در نزدیکی آنتن ها و دکل های مخابراتی قرار دارید. اگر کابل های فشار قوی در نزدیکی محل کار و زندگی شما وجود دارد. اگر همسایه هایتان شما را در معرض طولانی مدت امواج وای فای قرار می دهند. شما در معرض آلودگی امواج الکترومغناطیس قرار دارید، راه حل چیست؟ شیلدینگ امواج الکترومغناطیسی. کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس نمونه ای از پوشش های محافظ در برابر امواج است.

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس چیست؟

کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس، ایمن سازی ساختمان در برابر امواج الکترومغناطیسی پیرامون ما را انجام می دهد.

تنوع رنگ و طرح و جنس و همچنین به نصب سریع و آسان، کاغذ دیواری را به محبوب ترین دیوارپوش تبدیل کرده است. به همین دلیل محققان با درنظر گرفتن این نکته به طراحی و تولید محصول جدیدی از کاغذ دیواری با ویژگی ضد امواج الکترومغناطیسی پرداخته اند.

کاربرد کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس

کاغذ دیواری های ضد امواج علاوه بر زیبایی ظاهری که به فضا می بخشند، چون قابلیت ایمن سازی در برابر امواج الکترومغناطیس را دارند به عنوان کاغذ دیواری با کاربرد دوگانه شناخته می شوند.

 شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های نوین سلامت سینا در کشور ایران با تولید محصولات ضد امواج الکترومغناطیس متنوع مانند کاغذ دیواری و رنگ ضد امواج الکترومغناطیس، منسوجات ضد امواج، برچسب شیشه ی ضد امواج، کاور وای فای و… ایمن سازی ساختمان را در برابر امواج تا ۹۹ درصد انجام می دهد.

مزایای کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس:

۱٫       کاهش امواج الکترومغناطیس در بازه فرکانسی ۳۰۰ مگاهرتز تا ۳۰ گیگا هرتز با راندمان ۵۴ دسی بل

۲٫       دارای طرح و ظاهر دلنشین و سازگار با محیط زیست

۳٫       جلوگیری از خروج و ورود امواج به محل مورد نظر و همچنین افزایش در برابر سیستم وای فای

۴٫         ضد آب و قابل شستشو

۵٫       عایق تبادل گرمایی جهت خروج و یا ورود گرما از طریق دیوارها

۶٫       مقاوم در برابر خوردگی

۷٫       عدم استفاده از TVOC و HCHO مواد پلی اتیلن و رزینهای مضر که در تولید بیشتر کاغذ دیواری ها معمول از آن استفاده می شود

۸٫       تست شده در مرکز تحقیقات امواج الکترومغناطیس دانشگاه امیرکبیر، اتاق آنتن دانشگاه تهران و آزمایشگاه سازگاری امواج کشور کره جنوبی نتیجه راندمان ۹۹%.