توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
خرید خانه در نزدیکی خطوط برق یا ایستگاه های فرعی برق!

خرید خانه در نزدیکی خطوط یا ایستگاه های فرعی برق!

خرید خانه امن در برابر آلودگی های امواج الکترومغناطیس و سایر آلودگی ها معضلی برای همه ی جوامع. در زندگی مدرن امروزی پیدا کردن مکانی ایمن در برابر امواج الکترومغناطیس کار بسیار سختی شده است که البته بررسی میزان آلودگی الکترومغناطیسی قبل از خرید خانه می تواند به شما کمک کند.

خرید خانه در نزدیکی خطوط یا ایستگاه های فرعی برق!

میدان الکترومغناطیس چیست؟

ذرات باردار الکتریکی شتاب دار، میدان الکترومغناطیس را به وجود می آورند. با توجه به این جمله، نتیجه می گیریم تقریبا تمام دستگاه های الکترونیکی میدان الکترومغناطیس تولید می کنند. زندگی این روزها سرشار از وسایل الکترونیکی است. تلفن همراه، تبلت، تلفن بی سیم، مودم وای فای، کنسول های بازی، شارژها، لپ تاپ و… نمونه ای از وسایل مورد استفاده روزانه ی ما هستند.

خرید خانه در نزدیکی خطوط یا ایستگاه های فرعی برق با چه فاصله ای ایمن است؟

مطالعات بی شماری در رابطه با اثر میدان های الکترومغناطیسی حاصل از خطوط برق بر سلامتی بدن انسان مورد بررسی قرار گرفته است. نیمی از محققان بر این باورند که این میدان ها اثری بر سلامتی بدن انسان ها و سایر جانداران ندارند. این نتیجه در حالی است که تقریبا بیش از یک پنجم تحقیقات آسیب های DNA را ناشی از اثر میدان های الکترومغناطیس در طولانی مدت را بیان می کنند.

به گفته دانشمندان میدان های الکترومغناطیس منجر به انواع سرطان، نقص هنگام تولد، سقط جنین، وزن کم هنگام تولد و ناهنجاری های قلبی می شود. آن دسته از تحقیقات که بیان می کنند میدان های الکترومغناطیس منجر به ایجاد سرطان می شوند، میزان قرار گیری در معرض تابش میدان های الکترومغناطیس و فاصله ایمن از خطوط برق را بیان نمی کنند. با توجه به تحقیقات انجام شده، لوسمی در افراد نزدیک به خطوط برق بسیار بیشتر است.

طبق استاندارهای صورت گرفته فاصله ی ۵۰ تا ۱۰۰ باید رعایت شود. استاندارد با این فاصله بسیار تعجب آور است. پس هنگام خرید خانه در نزدیکی خطوط یا ایستگاه های فرعی برق باید دورترین مکان را بیابید.

خانه های نزدیک به دکل برق

راه حل افزایش ایمنی خانه در برابر میدان های الکترومغناطیس

طبق بررسی های سازمان بهداشت جهانی (WHO) میدان های الکترومغناطیس بیماری های زیادی را مانند موارد زیر شامل می شوند:

  1. حساسیت های پوستی
  2. اختلالات خواب
  3. آلزایمر و پارکینسون
  4. اختلالات یادگیری و حافظه
  5. سردرد و اضطراب
  6. انواع سرطان ها و…

بنابراین برای افزایش سلامتی و ایمنی شما دانشمندان راه کارهای زیادی را پیشنهاد می دهند. اگر خانه ی  رویایی خود را در نزدیکی خطوط برق پیدا نموده اید با مشاوران شرکت سلامت سینا تماس حاصل فرمایید تا شما راب هبترین نحوه برای افزایش ۹۹ درصدی ایمنی در برابر آلودگی میدان های الکترومغناطیس راهنمایی کنند.

از جمله موارد پیشنهادی شرکت دانش بنیان سلامت سینا، استفاده از محصولات ضد امواج الکترومغناطیس است. رنگ و کاغذ دیواری ضد امواج الکترومغناطیس، برچسب شیشه ی ضد امواج، منسوجات ضد امواج و… نمونه ای از این محصولات است.

منبع:

http://emfinspections.co.uk/buying-a-house-near-power-lines-or-a-substation-in-the-uk/