توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!!

هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!!

هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!! چون به زودی سراسر جهان با این تکنولوژی به روز رسانی می شود!! تا مدتی دیگر نصب دکل های پرقدرت اینترنت را در خیابان های شهر مشاهده می کنید!! دکل های ۵G نسبت به سایر دکل ها، خطرناک تر هستند زیرا دارای فرکانس و شدت فوق العاده بالایی هستند. ۵G قدرتی بین ۲۴ تا ۹۰ “گیگاهرتز” دارد.

هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!!

” ۹۰ گیگاهرتز به معنای برخورد ۹۰ میلیارد موج الکترومغناطیس بر بدن در هر ثانیه است.”

هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!! زیرا طول موج این تکنولوژی کوتاه است. بنابراین به دکل های بیشتری برای ارتباط نیاز دارد. دکل های بیشتر؛ تابش امواج الکترومغناطیس بیشتر؛ افزایش بیماری های ناشی از تابش ها نیز بیشتر می شود.

هرچه محل زندگی شما به این برج ها نزدیک تر باشد به مراتب خطر بیشتری سلامتی شما و خانوادتان را تهدید می کند. این تابش های الکترومغناطیس توانایی تغییر عملکرد را در سطح سلول دارند.

صحبت از خطرات و بیماری های وحشتناکی به شرح زیر است:

هشدار؛ منتظر خطر اینترنت ۵G باشید!!! یعنی تا سال ۲۰۲۰ این تکنولوژی سراسری می شود. از طرفی دیده نشدن امواج الکترومغناطیس درک اثر منفی امواج را به شدت کاسته است. با این تکنولوژی بیماری های ناشی از امواج الکترومغناطیس کاملا مشهود می شود.

به راه کارهای زیر برای حفظ ایمنی خود و خانوادتان و به دنبال جامعه توجه ویژه داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم به سایر توصیه های محققان برجسته ی شرکت دانش بنیان سلامت سینا واقع در پارک علم و فن آوری دانشگاه صنعتی شریف برای مقابله با اثر امواج الکترومغناطیس توجه داشته باشید.

منابع:

https://www.radiationhealthrisks.com/5g-cell-towers-dangerous/