توسعه فناوری های نوین سلامت سینا
اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون!

این روزها زندگی مردم در سراسر جهان با میدان های الکترومغناطیس (EMF) آمیخته شده است. میدان های الکترومغناطیس اثر قابل توجه ای بر سیستم گردش خون دارند. با توجه به افزایش بیماری هایی نظیر دیابت، چربی خون، فشار خون و… بر این آمدیم تا اثر میدان های الکترومغناطیس بر فشار خون را به اطلاع شما عزیزان برسانیم. از این رو با ما همراه شوید.

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون به دلیل اثر بر بارورسپتورها می باشد. انتهای عصب نسبت به فشار خون واکنش نشان می دهد.  میزان باز بودن رگ برای کنترل فشار خون توسط بارورسپتورها انجام می شود. در شرایط عادی بارورسپتورهای شریانی نقش اساسی در تنظیم فشار خون دارند. میدان های الکترومغناطیس تغییراتی را در پتانسیل غشای سلول ها بوجود می آورند. تحقیقی در سال ۱۹۹۸، که در مجله پزشکی The Lancent منتشر شد. ابتلا به فشار خون از طریق تابش میدان های الکترومغناطیس را گزارش کرد.

اثر میدان های الکترومغناطیس بر افزایش فشار خون و بیماری های قلب و عروقی!

انجمن فشار خون سانفرانسیسکو، اثر میدان های الکترومغناطیس بر فشار خون و بیماری های قلب و عروق را ثابت کردند. مشاهداتی همچون افزایش فشار خون و ضربان قلب بعد از مکالمه با تلفن همراه.  همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق با پیشرفت لحظه ای تکنولوژی. فشار خون بالا ریسک بیماری های قلب و عروقی را افزایش می دهد مانند خطر نارسایی قلبی، حمله های قلبی، نارسایی کلیوی، سکته، نابینای و… را می افزاید.

دکتر توماس از سوئیس افزایش علائم فشار خون و بیماری های قلب و عروقی را بررسی کرد. نتیجه ی به دست آمده افرادی که در نزدیکی دکل های برق و مخابرات زندگی می کنند بیشتر درخطرند. زیرا این افراد بیشتر در معرض اشعه های خطرناک قرار می گیرند. بیماری هایی همچون آلزایمر، سردرد، اختلالات خواب، سرطان و… ناشی از اثر امواج بر بدن هستند.

پیشنهاد راه حل مناسب برای کنترل امواج الکترومغناطیس!

برای کاهش اثر میدان های الکترومغناطیس بر این شکل در ایران چه راه کاری دارید؟ شرکت دانش بنیان سلامت سینا با تجربه ای بیش از ۱۰ سال برای مقابله با میدان های الکترومغناطیس می کوشد. با برگذاری دوره های آموزشی شناخت اثرات امواج آگاهی عموم را افزایش می دهد.  همچنین با ارائه ی محصولات ضد امواج برای سلامتی جامعه سال ها در تلاش است.

منابع:  

Gmitrova, A., and J. Gmitrov. “Effect of a permanent magnetic field on blood pressure regulation.” Journal of Bioelectricity ۹٫۱ (۱۹۹۰): ۷۹-۸۳٫

Link: Can cell phone radiation exposure cause high blood pressure